Әкім 160 миллиондық аялдамаларды неге аяп отыр?

Берік Жанатханұлы

  • 25.11.2020

Талдықорғанда 160 миллионға салынған смарт аялдамалардың есігі жабық. Дастан ШАЛТАБАЕВТАН естелік болып қалған қымбат аялдамалар адам қолы тиюге болмайтын музей экспонатына айналған ба дерсіз. Ғалымжан ӘБДІРАЙЫМОВ супер аялдамаларды жұртшылықтан неге аяп отыр екен?

«Аялдаманы неменеге қояды? Егер онысы ашық болмаса. Қазір індет тарап жатыр. Адамдарк ерісінше суықтап қалмау керек қой. Вирус жұғады дейді. Вирус жолаушылар сығылысып отырған автобуста да жұғады. Автобус ішінде ара қашықтық істап ешкім отырмайды ғой. Сонда неге аялдаманы ашпайды екен. Логикалары қызық», - дейді  талдықорғандық тұрғын  Күлән ЕРЖАНОВА.

2018 жылы жаңа заманауи аялдамалар қойылған болатын. Біреуінің құны 8,5 млн теңге құраса, 22 аялдамаға 160 млн теңге кеткен. Қыста жылы, жазда салқын болады деген аялдамаларға кіру енді арман болып тұр.Көктемде карантинге орай жабылған аялдамалар қарашаның суығында да есіктерін ашпай тұр.

«Мен кезекші сыныпта білім аламын. Кешке қосымшаға барамын. Сол кезде үйге қайтқанда далада автобус күтіп тоңамын. Тезірек аялдамаларды ашса жақсы болар еді», - дейді  оқушы Ильдара БОЛАТҚЫЗЫ.  

Әкімдіктегілер аялдамаларды санитарлық дәрігерлер ашқызбай отыр дейді. Ал СЭС мамандары ондай қаулы жоқтығын айтады.

«Аялдамалардың жұмыс істеуіне, ашылуына рұқсат берілген. Және оған тыйым салынсын деген ешқандай қаулыда көрсетілмеген. Сондықтан, әрі қарай смарт аялдамалардың ұмыс істеуі жергілікті әкімшіліктің құзыретінде», - дейді Талдықорған қалалаық санитариялық-эпидемиологиялық бақылау басқармасы басшысының орынбасары Сәкен МЕЛДЕБАЕВ.

«Қаулыда енді жабыңдар деген сөз жоқ. Адамдар бір-біріне жақын тұрмасын дегенбіз. Сондай-ақ, смарт аялдамалар жабық қой. Елдің қауіпсіздігі үшін содан жауып тастағанбыз. Күн суытқанда ашамыз деп ойлағанбыз. Қазір ашамыз», - деді қалалық жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімінің басшысы Нұрбақыт АЛТЫНБЕКОВ.

Осылайша, әлеуметтік желіде талқыға түсіп, мәселеге тілшілер араласқаннан кейін ғана смарт аялдамалардың жұмысы жанданды. Енді, жауаптылар онда жиі тазалық жүргізіп, санитарлық талаптарды сақтауы керек. Өйткені, бұл нысандардың жылдық күтіміне 5 жарым млн теңгедей қаржы бөлінген.

Фотолар автордікі. 

Байланысты жаналықтар

Белгілі сыншы отандық БАҚ-ты сынға алды

18.12.2024

Серікбай Қосан: Ғалымдардың көбі ерте қайтыс болып кетті...

03.12.2024

Қазақтар ғана бір-бірінің үстінен арыз жазды деу қате пікір

13.11.2024

Қанағат Жүкешев: Қазақ тілін шенеуніктер емес, ғылым дамытуы тиіс

11.11.2024

Тіл корпустарын әзірлеу және жетілдіру ісі – аса маңызды тарихи-мәдени іс-шара

06.09.2024

Эколог Лаура Мәлікова: АЭС-ті экологиялық энергия көзі деп бағалауға болмайды

31.07.2024
MalimBlocks
Белгілі сыншы отандық БАҚ-ты сынға алды

Серікбай Қосан: Ғалымдардың көбі ерте қайтыс болып кетті...

Марқұм ұстазымыз Үшкілтай апай, Қабиболла ағай, менің достарым Тоқтар Әлібек, Қарашаш Алпысбаева, Бақыт Әбжет – бұлардың бәрі қолжазбаның зияны тиген адамдар.

Қазақтар ғана бір-бірінің үстінен арыз жазды деу қате пікір

1922 жылға дейін Әлихан тек қазақ және орыс тілін білген. Ол кезде оның жасы 50-ден асқан еді. Логикаға салсақ, осыдан кейін 9 тіл біліп кетуі де екіталай ғой.

Қанағат Жүкешев: Қазақ тілін шенеуніктер емес, ғылым дамытуы тиіс

Қазақша сөйлеуді алдымен мемлекеттік қызметкер меңгеруі тиіс деп түсіндіру – бұқаралық сананы теріс бағыттау

Тіл корпустарын әзірлеу және жетілдіру ісі – аса маңызды тарихи-мәдени іс-шара

Қазақ тілінің корпус қорын арттыру, ішкі функцияларын жетілдіру ғылыми тұрғыдан да, тіл болашағы тұрғысынан да өте маңызды әрі өзекті.

Эколог Лаура Мәлікова: АЭС-ті экологиялық энергия көзі деп бағалауға болмайды

Атом электр стансасы салынар болса, Қазақстанда тағы бір «Қошқар ата» полигоны пайда болуы мүмкін.