Буллингке ұшыраған балаларға қандай көмек береміз?
Бұл жағдайда ең алдымен ересек адамдардың көмегімен шешімін табуға болады.
Қазақстан психологтары қауымдастығының мүшесі, балалар психологы, мектепте болатын дағдарыстық мәселелерді шешу жөніндегі маман Анастасия Стеблянко егер бала мектепте не болмаса әлеуметтік желі арқылы буллингке ұшыраған жағдайда не істеу керектігін айтып өтті.
Мектеп баланың өміріндегі маңызды рөлге ие орын, себебі буллинг жағдайлары көбінесе мектеп қабырғасынан байқалады. Осы жағдайды шешуде мекпетрер көбіне мамандандырылған орталықтармен ҮЕҰ-ның көмегіне жүгініп жатады.
«Менің көмегіме көбіне мұғалімдер мен ата-аналар жиі жүгініп отырады. Мен буллинг пен конфликт мәселелерінің ара-жігін ажыратып білгенде көптеген мектептер назар аудара бастады. Бірінші орындарда, алдыңғы қатарда жекеменшік мектептер болды. Алайда, бүгінде мемлекеттік мектептер де көмекке жүгіне бастады»,-деді Анастасия Стеблянко.
Егерде мектепте буллинг мәселесі анықталған жағдайда, ол ең алдымен сынып жетекшісінің содан кейін психологтың, кейін тәрби жөніндегі директордың орынбасарының дәрежесінде қаралады. Ол мәселенің шешімі болмаса ол іске құқық қорғау органдары кіріседі.
Буллингтің қатты үдеп жатқанына қарамастан, оны шешудің жолы әркез бар. Оны шешуде ең алдымен балалардың жәй-күйімен жұмыс жасау, қадағалау өте маңызды.
Әлеуметтік желілердің дамуымен қатар, балалар арасындағы буллингте қатты дамып келеді. Осы орайда бала үшін ең маңызды дүниенің бірі ол ата-анасының қолдауы мен қамқорлығы, түсіністігі. Бұл баланың қоғамға сіңісіп, тұлға болып қалыптасуына, өзін және өзгені танып түсінуге ықпал жасайды.
Сарапшының айтуынша кибербуллинг мәселесінің пайда болуының өзіндік нюанстары бар және оның әдеттегі буллинг ұғымынан бөлектеу екендігі де айтылды. Әдетте кибербуллингтің алдын алып, оны шешу оңай жұмыс емес. Дегенмен мәселенің қай кездеде шешімін табуға болатындығын да айтып өтті.Психологтың айтуынша буллингке ұшыраған бала өзі сенетін, жағдайын жасырмай айтуы, ол адамнан керекті қолдау алуы өте маңызды.
Сондай-ақ ата-ана баламен күнделікті сөйлесіп, кем дегенде уақытыңыздың 15 минутын оның ойы мен қалауын тыңдауға арнаған жөн екенін айтт.сондай-ақ оның бала үшін өте маңызы зор екенін, оның ішкі сенімділігі мен күш алуына әсер ететінін ескетті.