Көлік министрі еліміздегі жолдар не үшін жыл сайын жөнделе беретінін түсіндірді

Бұл жол саласы үшін қалыпты жағдай, бұл жерде мәселе сапаға келіп тірелмейді, көптеген фактор бар.

Берік Дәулетов

  • 29.05.2024

Көлік министрі Марат Қарабаев Қазақстанда кейбір жолдар неге жыл сайын жөндеуден өте беретінін түсінідірді, деп хабарлайды Malim.kz.

Оның айтуынша, оның көптеген факторы бар.

Жолдардың жөндеудің бірінші түрі – ағымдық, ол жыл сайын жүреді. Екіншісі – технология бойынша әр бес жыл сайын жасалатын орташа жөндеу. Үшінші түрі – күрделі жөндеу, жолдар 15 жылдан кейін жөнделеді. Сіз айтып отырған жыл сайын жүргізілетін учаскелер орташа жөндеуден өтіп жатыр. Жолда шұңқырлар пайда болады, сондықтан ағымдағы жөндеуден кейін орташа жөндеу жүргізіледі. Бұл жол саласы үшін қалыпты жағдай, бұл жерде мәселе сапаға келіп тірелмейді, көптеген фактор бар. Мысалы, ауыр жүктерге қатысты, нормаларға сәйкес, жолға түсетін жүктеме 25 тонна болуы керек, ал кейде 100 тоннадан асып кетеді. Бұл жолды бұзады, осыған байланысты қосымша жөндеу жұмыстарын талап етеді, - деді министр Мәжіліс алаңында журналистердің сауалына жауап бере отырып.

Фото: astana-akshamy.kz

Байланысты жаналықтар

Тоқаев көлік саласындағы кемшіліктер үшін Марат Қарабаевқа сөгіс берді

14.05.2025

Қазақстанда тағы бір жол ақылы болды

05.05.2025

35 млн теңге иемденген: Ақтөбеде шенеунік сотталды

23.04.2025

Астанадағы Алматы көшесі жабылды

13.04.2025

Жолды жөндеуде цифрлық теңге қолданылатын болады

08.04.2025

Ақмола облысында елді мекендерге баратын жол су тасқынына байланысты жабылды

04.04.2025
MalimBlocks
Тоқаев көлік саласындағы кемшіліктер үшін Марат Қарабаевқа сөгіс берді

Қазақстанда тағы бір жол ақылы болды

35 млн теңге иемденген: Ақтөбеде шенеунік сотталды

"Ақтөбе қаласының жол қозғалысы және цифрлық технологиялар қауіпсіздігін қамтамасыз ету орталығы" КММ директоры сотталды

Астанадағы Алматы көшесі жабылды

Жолды жөндеуде цифрлық теңге қолданылатын болады

Ақмола облысында елді мекендерге баратын жол су тасқынына байланысты жабылды