Психологиялық қызметтерді дамыту перспективалары мәселелері бойынша кеңес өтті.
Кеңес балалардың құқықтарын қорғау комитеті төрағасының, жетекші сарапшылар мен мамандардың, мектеп психологтары мен ғылыми қызметкерлердің қатысуымен білім беру ұйымдарында өткізілді.
Білім алушы оқушыларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу процесін жетілдіру, сондай-ақ, балаларды буллингтік жағдайдан қорғау мақсатында орта білім беру ұйымдарындағы психологиялық қызмет жұмысының ережелері, балаға жәбір көрсетудің алдын алу ережелері қабылданды. Білім алушылардың өзара аутодеструктивті мінездерінің алдын алу мақсатындағы бірыңғай бағдарлама әзірленіп енгізілді. Сондай – ақ, нормативтік құқықтық актілерді қалыптастырып, әдістемелік ұсынымдарды дайындау бойынша жұмыстар атқарылып жатыр. Астана, Алматы қалалары, Қостанай, Ақтөбе, Павлодар, Қарағанды және Батыс Қазақстан сынды еліміздің бірқатар облыстарында мектептегі психологиялық қызметтерінің жұмысын әзірлеп, ұсынатын орталықтар құрылып жатыр.
« Психологиялық қызметтердің істерін жетілдіру бойынша Министрлік Үлгілік біліктілік сипаттамаларына өзгерістер және толықтырулар енгізу мақсатында керекті нормаларды қабылдады, яғни психолог уақытының көп бөлігі оқушымен жеке жұмыс жасауға бағытталуы керек. Педагог – психологтардың біліктілігін арттыру мақсатында курстар даярланып, өткізілуде. Психолог мәртебесін арттыру мақсатында алдағы уақытта олдардың аттестаттаудан өтуінжәне психологиялық қызмет жұмыстарын цифрландыруды жүйелеуді бастаймыз»,-деді Балалардың құқықтарын қорғау комитетінің бас сарапшысы Жібек Нұржан.
Осы талқылауға мектеп психологтары мен қатар жетекші сарапшылар да қатысып отырды. Жоғары санатты педагог – психолог Татьяна Любчанскаяның мәліметінше, бүгінде әлеуметтік –психологиялық – педагогикалық қызметкерлер барлық балалар үшінкедергісіз орта, бейімделгіш дамушы орта, тұлғаға бағытталған ортаны қамтамасыз етулері тиіс.
« Әрбіріміз, ересек адамдар өзіміз үшін мынаны түсінуіміз керек: өркениетті қоғамда бөтен деген балалар болмайды.балалардың уақыт өткізуіне және балалардың қарым – қатынас ортасына бақылауды жүзеге асыруға арналған жан – жақты шараларды қабылдау керек. Қиындыққа кезіккен балаларға мұқият болуып, барынша сенімді қатынас қамтамасыз ету керек», деді психолог.
Педагог – зерттеуші Ирина Терентьева өз сөзінде оқу ошақтарына психологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мақсатында параллельдер бойынша тақырыптық фокус – топтар өткізуді ұсынып, ол жерде білім алушылар мектеп ішілік қауіпсіздік бойынша жастары кіші балаларға арнап сұрақ қойып, кеңістікті визуалды тұрде безендіруді жүзеге асыра алады.
Педагог-зерттеуші Ирина Терентьева өз кезегінде мектептерге психологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін параллельдер бойынша тақырыптық фокус-топтар өткізуді ұсынды, онда оқушылар мектептегі қауіпсіздік бойынша жасы кіші балаларға сұрақтарын қойып, кеңістікті визуалды түрде безендіруді жүзеге асырады.
Қазіргі күні Министрлік Балаларды зорлық – зомбылықтан, суицидтің алдын алудан қорғау мен олардың жеке құқықтары мен әл- ауқатын қамтамасыз етудің 2023 – 2025 жылдар арасында болатын кешенді жоспарларын дайындаулары керек.