Саясат Аналитика Қоғам Мәдениет Сұқбат Спорт Абай-175 Ұлттық спорт Экономика Malim podcast Inclusive society Әлем Құқық Денсаулық Тұлға-таным кино Білім-ғылым Шоу-бизнес Әдебиет Оқиға Экология Хикаялар MALIMet

2025 жылы медиа күйреп жатқанда PR мамандарына қайтпек керек?

Қоғам
2025 жылы медиа күйреп жатқанда PR мамандарына қайтпек керек?

Reuters Institute медиа болашағы туралы 45 беттен тұратын есебін жариялады. Онда дәстүрлі журналистикаға күннен-күнге қиын болып жатқаны баяндалған. Медиа-менеджерлердің тек 41%-ы ғана жарқын болашаққа сенеді. Қалғандары сенбейтін сияқты.

Нарықта не болып жатыр:

- Facebook пен Twitter трафик көздері ретінде біртіндеп құлдырап барады (2 жыл ішінде сәйкесінше -67% және -50%);

- Дәстүрлі медиа ұйымдары штаты мен бюджетін қысқарта бастаған;

- Керемет журналистер «тәуелсіз» микроинфлюенсерлерге кетіп жатыр;

- Аудитория бейтараптылықты емес (оны түсінбейді де), «нақтылықты» (тіпті, ол фейк болса да) қалайды.

Ал енді ең қызығы. АҚШ-та Трамп пен Харрис CNN мен NBC сынды дәстүрлі медиаға мүлдем көңіл бөлмей қойды. Оларға Joe Rogan-ның подкасттары ғана маңызды. Мәселен, Румынияда кездейсоқ адам TikTok арқылы президент сайлауында жеңіске жетті. Ал ол жай атқа мініп, шіркеуге баратынын ғана көрсеткен еді.

PR мамандарына не істеу керек:

- «Тек медиа» дегенді ұмытыңыз. Адамдар мен платформаларды іздегенде олардың бэкграундына қарамай-ақ қойыңыз. Жаңа «жаңалық инфлюенсерлерінің» 77%-ы журналистер емес. Бұл қалыпты жағдай болып кеткен.

- Бейнемазмұнға ден қойыңыз. YouTube (+52%), TikTok (+48%) және Instagram (+43%) – ақша мен назардың бәрі осында.

- Оқиғаларды әр түрлі форматқа бейімдеуді үйреніңіз. Бір жаңалықты – мәтін, бейнемазмұн, подкаст және shorts форматында ұсыныңыз. Бұл мультиканал емес, әр аудиторияның өз тілі.

- «Өз» медиаларыңызды іздеңіз. «Топ» медиаларды қуалап, үнемі үлкен арналардың соңында кетпей, өз аудиторияңыз дейтін платформаларды табыңыз. Кейде тақырыбын тапқан telegram-арналар федералды медиаға қарағанда әлдеқайда тиімді болады.

- Жасанды интеллектпен жау ретінде емес, құрал ретінде жұмыс істеп бастаңыз. Мысалы, өз күш-жігеріңіз ChatGPT-тің іздеу нәтижелеріне қалай әсер ететінін байқаңыз. PR-ды құртатын жасанды интеллект емес, оны дұрыс қолданбау құртады.

Қиын соғары сөзсіз. Дегенмен, оны алғашқы үйренгендер – бар тәттісін жеп кететін солар.

Фото: lpgenerator.ru

Ұқсас мақалалар

Жылдам сілтемелер
Іздеу